#1 Skrevet Oktober 18, 2016 Har en s6 c4 2,2t som jeg har merket har endel trykk i tanken av og til. Noen ganger når jeg stopper for å fylle bensin blåser d ut litt trykk. Skal d være sånn? Noen andre med s6/s4 c4 som opplever d samme? Sent fra min D5803 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2016 Har helt likt, var 'noe' upraktisk når jeg hadde hull i tanken og dårlige rør.. Noen mener at ventilen ikke virker som den skal, eller at kullfilteret er tett når dette skjer, men har ikke funnet ut mer om hvordan dette skal funke. Poenget skal vel egentlig være at bensingassen skal gå gjennom filteret og deretter inn gjennom innsuget når bilen går og ikke bygger trykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2016 Jeg hadde også hull i tanken og da luktet d veldig bensin inni bilen når jeg ikke hadde på varmeapparatet og det var etter jeg fikk tettet tanken at jeg merket trykket som nå bygger seg opp av og til. Jeg har også lurt på om kullfilteret kan være tett og den ventilen som styrer dette har jeg prøvd å bytte uten hell Sent fra min D5803 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2016 sikker på at det ikke er vakuum da?`at tanken er for tett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2016 Det er ingen tvil om at det er trykk som blåser ut av tanken Sent fra min D5803 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...