Rep sett til kontakter i bil.

Anbefalte innlegg

Etter å ha letet meg grønn på nett i timesvis både på norsk og engelsk uten å finne noe, gir jeg nå opp. Det jeg er ute etter er et sett med stikk til bilkontakter med verktøy. Alle verksteder har dette for å reparere ødelagte kontakter osv. Har brukt det mye på den ene bilen min, men dette er lånt på møller. Dette haster veldig!

Mvh Jostein Hval.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har ihvertfall dette verktøysettet, om ikke annet. Om det er det du søker, det aner jeg ikke. Møller selger plugger/kontakter løst og det samme med ledninger. Kjøpte dette til min 3BG, for å reparere kontakta til nivåsensoren til xenonlysene.

Veit ikkehva du har Googlet etter, men finner noe når jeg Googler "car terminal repair kit" og "car terminal block repair kit".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet:) Det jeg vare ute etter var uisolerte kabelsko til hunnkontakter og stikk-verktøy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.