#1 Skrevet Oktober 19, 2016 Noen som vet hva forskjellene er her? Skulle kjøpe komplett understell med kasse, framaksel, bakaksel og diff. Lurer på om det er store forskjellene? Vet at det har blitt bygget syncro på golf 2 med passat deler. Håper på snarlige svar hvis noen vet noe her. Tenker mest på kasse og bærebjelke foran og bak. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2016 Om jeg ikke husker feil er selve traversene like, men bærearmene er noe lengre slik at spovidden er 15mm breiere på passat en golf 2, eller blander jeg mellom passat og golf3 nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2016 I så fall gjør det jo fint lite for min del siden de godt kan være litt breiere. håper du har rett. Betyr st jeg kan gå ned i felgbredde. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2016 travers og bærearmer er forskjellige. også drivaksler men bremser/nav flyttes rett over . må ha andre drivaksler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2016 Hva er forskjellen? Er det som kluge sier bare bredde? De skal på en Golf 1 så om det ikke er voldsomme forskjeller så går det nok. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2016 nei. innfestinga av travers er annerledes. bærearmene er lengre bl.a Nijaedit. kun bærearmene ja.. har et bilde av golf 2 vs passat bærearmer iallefall: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 20, 2016 Blir bra camber for bane med Passat armer da? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2016 (endret) Går vell bra hvis jeg flytter demper feste i topp litt utover? Eller bytte over til golf 2 bærebruer? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 20, 2016 Nå har vel også mk2 større sporvidde enn mk1, så ikke umulig at det må gjøres noe med dempertårnene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 20, 2016 Den tid den sorg. Tusen takk for all god info jeg har fått! Setter pris på det! Har i hvert fall funnet st det ikke er store forskjellen og at det kan fikses med små justeringer av kartoseri. Eneste jeg lurer på, mellomaksel på en passat er vell lengre enn golf så der må jeg vel ha golf aksling? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 20, 2016 Mellomaksel må moddes /kortes uansett så det gjør ikke så mye om den er ulik vil eg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 20, 2016 Vet du om det er stor forskjell på golf 1 og golf 2 akselavstand? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 20, 2016 Golf 2: 2475 mm Golf 1: 2400 mm Altså 75mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 22, 2016 75mm må da kunne hentes inn en plass, ikke den første som setter syncro i golf 1 så må bare finne en plass det står Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 22, 2016 Hør med Rune andre Kristensen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...