#1 Skrevet Oktober 19, 2016 Hei Håpet at noken hadde noken tips til meg ang min S4. Sliter med å få start. Har begynt å feilsøke, men om noken har noken tips så tar eg hjertlig imot disse. Har verken gnist eller bensin(pumpa går ikkje). Har strøm til hjerne(3,21 og 62 såvidt eg veit). Får kontakt med motor gjennom vagcom, så trur ikkje hjernen er kaputt av den grunn? Har sjekket turtallsensor gjennom vagcom. Den følger med når eg kinner, men skal skoope den for sikkerhetskyld. Får kontakt med motor gjennom vagcom, så trur ikkje hjernen er kaputt av den grunn? De neste stegene eg har tenkt å sjekke/prøve: Nye relèr Det hører med til historien er at det motor har nettopp vert ute å fått nye turboer(K04), men startet den i ca 2 sekund før eg stoppet den etter dette. Etter dette har eg ikkje fått noke start eller noke som ligner på dette heller. Oppsett på motor : K04 Bosch 440dyser RS4 MAF REVO/SBT software Setter stor pris på hjelp!:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2016 Har hatt samme problemet med både rs og s4n etter chip. Det viste seg at det var chippen som ikke satt helt i. Så prøv å beveg litt på den, ta den ut og lås den på plass igjen etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2016 Takk for svar Jørn. Skal sjekke opp i dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...