Anbefalte innlegg

Hei

Håpet at noken hadde noken tips til meg ang min S4.

Sliter med å få start. Har begynt å feilsøke, men om noken har noken tips så tar eg hjertlig imot disse.

Har verken gnist eller bensin(pumpa går ikkje).

Har strøm til hjerne(3,21 og 62 såvidt eg veit).

Får kontakt med motor gjennom vagcom, så trur ikkje hjernen er kaputt av den grunn?

Har sjekket turtallsensor gjennom vagcom. Den følger med når eg kinner, men skal skoope den for sikkerhetskyld.

Får kontakt med motor gjennom vagcom, så trur ikkje hjernen er kaputt av den grunn?

De neste stegene eg har tenkt å sjekke/prøve:

Nye relèr

Det hører med til historien er at det motor har nettopp vert ute å fått nye turboer(K04), men startet den i ca 2 sekund før eg stoppet den etter dette.

Etter dette har eg ikkje fått noke start eller noke som ligner på dette heller.:confused:

Oppsett på motor :

K04

Bosch 440dyser

RS4 MAF

REVO/SBT software

Setter stor pris på hjelp!:tilber::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt samme problemet med både rs og s4n etter chip. Det viste seg at det var chippen som ikke satt helt i. Så prøv å beveg litt på den, ta den ut og lås den på plass igjen etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar Jørn. Skal sjekke opp i dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.