#1 Skrevet Oktober 20, 2016 Selger et sett med nye bixenon som passer diverse. For Audi passer de på C5 facelift, C6 og A8. Dette er vel modellene med 3'' linse. Gir et veldig godt lys sammenlignet gamle slitte xenonlys. Kjøpt her: https://www.retrofitlab.com/nl/xenon-projectors/hella-evox-r-bi-xenon-projectors-1.html 1200 kr Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2016 Brukte eller nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2016 Nye, jeg leste feil på nettstedet. Min allroad har 2,5 '' linser, så jeg brukte noen andre til min oppgradering Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2016 Men disse som du kjøpte som har et par "defekter"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2016 Nope, disse er nye og ubrukte. Du tenker kanskje på en tråd jeg la ut? Jeg stusset på finishen på galvaniseringen men det var helt innenfor i følge leverandør. Jeg viste dem også til en på jobb da han/vi jobber med lyskilder på opp mot 1500 W. Han hadde heller ingen merknader til det. Jeg holdt på å montere dem da jeg oppdaget at dem ikke passet på lyktene mine. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2016 Sender PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2016 Har du noen link til de du brukte på allroaden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2016 Morimoto H1, men branketten passer nok lyktene i c5 og ikke allroadlyktene. Ente med å bruke patentbånd, men ser ut til å fungere bra https://www.theretrofitsource.com/components/projectors/aftermarket/bi-xenon-morimoto-mini-h1-7-0.html Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 23, 2016 Fått PM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 23, 2016 Ja, og mente på at jeg svarte å. Forsøker på nytt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...