#1 Skrevet Oktober 21, 2016 (endret) Heisann. På jakt etter eksos fra kat til s4 2.2t avant. Frontfanger ønskes også. Mvh Ole Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2016 Opp igjen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2016 Buuump.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2016 Tror jeg har et komplett eksosanlegg til s4 skal sjekke opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2016 Det hadde vært supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2016 Tror jeg har et komplett eksosanlegg til s4 skal sjekke opp Hvordan ble det med eksosen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2016 Jeg hugger en 93/94 modell. Tror frontfanger er hel. Sitter rustfri bakpotte på den, tror resten av eksos er hel også, men ikke hatt bilen på bukk enda. Deler befinner seg i 1827 Hobøl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2016 Jeg hugger en 93/94 modell. Tror frontfanger er hel. Sitter rustfri bakpotte på den, tror resten av eksos er hel også, men ikke hatt bilen på bukk enda. Deler befinner seg i 1827 Hobøl. Heisann. Dette er absolutt interessant! Sender deg en pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...