Anbefalte innlegg

Hugger en Passat G60 syncro stasjonsvogn. Bilen ser ut til å være i grei bruksstand og ikke altfor mye rust.

Bilder kan sendes på mail eller mobil. Send sms, ring eller PM

Motor, girkasse og bakdiff skal jeg bruke selv.

Priser fra 200,-

41122747

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hugger en Passat G60 syncro stasjonsvogn. Bilen ser ut til å være i grei bruksstand og ikke altfor mye rust.

Bilder kan sendes på mail eller mobil. Send sms, ring eller PM

Motor, girkasse og bakdiff skal jeg bruke selv.

Priser fra 200,-

41122747

Farge på karrosserideler? Interiør? Selger du original luftfilterboks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Beklager Jørn, men jeg har ikke fått med meg at du har svart her.

Karrosserideler er grå, interiøret er grått. Send meg en melding så skal jeg sende deg bilder hvis du vil. Bilen går i pressen tidlig i uken som kommer så det lønner seg å være kjapp. Jeg har desverre ikke luftfilterboksen da det stod kon filter på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Beklager Jørn, men jeg har ikke fått med meg at du har svart her.

Karrosserideler er grå, interiøret er grått. Send meg en melding så skal jeg sende deg bilder hvis du vil. Bilen går i pressen tidlig i uken som kommer så det lønner seg å være kjapp. Jeg har desverre ikke luftfilterboksen da det stod kon filter på.

Hei.

Er hovedsaklig framskjermer og panser i Calypso Green jeg er ute etter, samt luftfilterboksen.. Synd at enda en G60 Syncro skal gå i pressen, men sånn er livet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.

Ja desverre. Kanaler begge sider er så og si oppspist samt det er rustet et 10cm langt hull i ene dempertårnet.

Det er det jeg så før jeg bestemte meg at det blir ikke bruksbil av denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.

Ja desverre. Kanaler begge sider er så og si oppspist samt det er rustet et 10cm langt hull i ene dempertårnet.

Det er det jeg så før jeg bestemte meg at det blir ikke bruksbil av denne.

Synd, det begynner å lite biler igjen av disse.. Antar at det er en GT-utgave, så interiør, el-vindu, sentrallås-kompressor etc burde ha litt verdi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det stemmer at dette er en GT utgave.

Nå er bilen kastet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.