HASTER! Hvor mye har dere betalt for bytte av dempere (kun jobben)?

Anbefalte innlegg

Har en Golf IV som skal få byttet ut originaldemperne med et Supersport coiloverkit. Hvor mye bør jeg regne med å betale for dette med kvittering :confused: Har fått et tilbud, og vil gjerne få en indikasjon på om tilbudet er godt eller dårlig ;) Ikke hjulstillingskontroll i prisen!!

Noen med forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For bytte av mine dempere gikk de med 2 flasker cola å en melkesjokolade. :)

Jeg brukte vel ca 3 timer på hele operasjonen og jeg er en amatør når det gjelder å skru bil.

Har ikke peiling på hva en proff vil ta for noe sånt desverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette vil variere kraftig fra sted til sted. F.eks Møller, Snap Drive eller ett "bakgårdsverksted".

Jeg hørte pris på Møller bare for gøy og de skulle ha ca 3000,- bare for jobben for montering av KW Gewinder på Golf 4 stv.

Jeg synes dette var mye og gjorde jobben selv på 2,5 time.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er å gjøre det selv, da får du gjort det ordentlig, og det beste er at det er gratis, og du får morroa med på kjøpet : smil :

Det er ikke så fryktelig vansklig, tror de fleste klarer det om de bare gider å prøve : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva verksteder tar for dette, men har du tilgang på litt ordentlig verktøy, kan du fint gjøre dette selv. Jeg starta min "skrukarriere" med å bytte fjærer på en Golf III. Lufttrekker kan være fint til å få løsne skruer/bolter som sitter ;)

Problemet med å gjøre det på verksted, er at skal det være lovlig, må du på et godkjent (les:dyrt) verksted. Ellers har de vel ikke lov til å røre bremser/fjærer o.l. ?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er å gjøre det selv, da får du gjort det ordentlig, og det beste er at det er gratis, og du får morroa med på kjøpet : smil :

Det er ikke så fryktelig vansklig, tror de fleste klarer det om de bare gider å prøve : rolleyes

Er flink til å skru jeg, men har ikke noe sted å stå : klø :

Skulle gjerne gjort det selv jeg, men å stå ute i gata uten skikkelig verktøy blir litt for dumt.... Er dønn avhengig av bilen hver dag også, litt kjedelig å f.eks ikke få løsna en mutter som har rusta fast :rolleye:

Jeg er ute etter hva dere har betalt, så jeg vet ca hva det ligger på ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.