Audi S4 C4 hard bremsepedal og dårlig servostyring

Anbefalte innlegg

Er vell litt spesielt bremsesystem på de her, noen drevne som har peiling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det nok hydraulikkolje på systemet? Hva slags olje er det på systemet? Dersom du er en annen olje enn grønn olje med G002 eller G004-spesifikasjon, bytt. Slurer multiremmen? Dersom alle de punktene er i orden, bør du mistenke hydraulikkpumpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke oljenivå og farge imorgen, multireima er i orden iallefall så får krysse fingrene for at det ikke er pumpe som er gåen :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du kjørt med for lite olje vil trolig pumpe ha tatt skade. Har du kjørt med gal olje over tid vil pakninger ta skade, noe som vil gjøre seg synlig i form av lekkasjer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg muligens har gått til innkjøp av en litt sur sitron, her var det ROSA væske i!! Dette skal gjøres noe med så snart arbeidsdagen imorgen er ferdig, forhåpentligvis ikke kjørt for mye med den, selvom det var urovekkende lite væske i også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rosa væske? Da aner jeg ikke hva som er brukt - såfremt det ikke er ATF som det har kommet vann i, da blir den rosa og skumaktig.

Jeg ville begynt med å kjøpe inn korrekt olje, det kan du faktisk kjøpe på Biltema - Servoolje CHF. Den tilfredsstiller kravene du trenger.

Flush HELE systemet og fyll korrekt nivå. Er du heldig er ingen skade skjedd. Er du uheldig har pumpen røket og du har lekkasjer både her og der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.