#1 Skrevet Oktober 24, 2016 ukene flyr og snart er det jul! men først er det litt mer tirsdagstreff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2016 å søren, er i dag alt det. Jeg kommer! Får vi ordna med noe lys? Er jo latterlig mørkt under der nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2016 Jeg kommer. Andreas vi får bare stelle oss på hver vår side å sette på fjernlys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2016 Eg og kommer! Kan vi ikke bare ta med noen vedkubber å lage bål der? Blir jo ikke mer koselig enn det Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2016 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2016 Jeg er blitt syk...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...