Anbefalte innlegg

Takk for delingen, Ola !

 

Vurderer å selge rs2'n, blei litt impulsivt med tanke på salg, så hadde ikke så mange gode bilder av bilen. For seriøst interesserte så skal jeg ordne flere og bedre bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har justert prisen ned til 188 000 kr+ avgifter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er jo ... så ... lekker ... : faint :: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er jo ... så ... lekker ... : faint :: ja :

 

Ja, bilen er veldig fin og med ryddig historikk!

De fleste henvendelsene jeg har hatt har faktisk vært fra enten Italia eller Tyskland..

Litt overraskende ingen her i Norge har vist særlig interesse syntes jeg, men markedet er vel foreløpig litt smalt her hjemme i forhold til resten av Europa :-/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, bilen er veldig fin og med ryddig historikk!

De fleste henvendelsene jeg har hatt har faktisk vært fra enten Italia eller Tyskland..

Litt overraskende ingen her i Norge har vist særlig interesse syntes jeg, men markedet er vel foreløpig litt smalt her hjemme i forhold til resten av Europa :-/

 

Har du den ute på andre sider en Finn med tanke på internasjonale henvendelser? Rallyen min lå kun på Finn, men ble solgt til Belgia :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du den ute på andre sider en Finn med tanke på internasjonale henvendelser? Rallyen min lå kun på Finn, men ble solgt til Belgia :P

 

Ja, har annonsert bilen på mobile.de også, den rimeligste rs2 på mobile ligger ute til 24000 euro(215000 kr). Etter nyttår detter trolig engangsavgiften ned til 23500 kr, så total prisen for bilen min blir ca 210000 kr ferdig registrert på norske skilt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontrakt er signert og håndpenger er betalt, så anser bilen som solgt.

 

Takker for all interesse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre, forsvinner ut av landet :-/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.