Anbefalte innlegg

Vurderer ett bilbytte i kommende tid der jeg ønsker å "forvandle" Multivan min til to andre biler :evil:

I den sammenheng så kikker jeg etter ny bruksbil. Ønsker å holde meg innen VW nyttekjøretøy og har egentlig ganske god kontroll på Transporter utvalget da jeg har min andre T5 nå. Transportern er dyr både i innkjøp og drift så titter mot en kurrant Caddy. Lurer derfor på om noen kan hjelpe meg å snevre inn letinga mi.

- Ønsker en bil som går på 0,6l/mil eller lavere på langkjøring.

- Utrstyrskrav: Elektriske vinduer. AC. Hengerfeste.

- Utstyrsønsker: Cruisecontrol, automatisk klimaanlegg, skyvedører begge sider varerom, bluetooth og DAB. Bensinmotor(?), Automat(kjører mye langt og i kø ofte), parkeringsvarmer

- Så billig som overhode mulig.

- Bil 2005 eller nyere

Hvordan er bensinmotorene i Caddy? Er det noe som jeg må løpe fra eller funker de ok? Trenger ingen rakett? Kjente problemer med disse?

Hvordan er dieselmotorene i Caddy? Er det noe som jeg må løpe fra eller funker de ok? Trenger ingen rakett? Kjente problemer med disse? Ser et finnes flere utgaver, men tror kanskje det vil være en TDI hvis jeg først skal gå for diesel.

Hjelp hjelp hjelp! Skal du selge en Caddy som er billig så send meg ei melding :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil kjøpt, tråd stenges.

Edit: Får vi ikke stenge tråder selv lengre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil kjøpt, tråd stenges.

Edit: Får vi ikke stenge tråder selv lengre?

Hva slags bil ble det, og noen erfaringer sålangt? (Kanskje litt tidlig om du nettopp har kjøpt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare kjøp/salg vi får stenge selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags bil ble det, og noen erfaringer sålangt? (Kanskje litt tidlig om du nettopp har kjøpt)

2011 2.0TDI 4motion med diverse utstyr. Prøvekjørte litt forskjellig, og kom frem til at 2.0 SDI og 1.4 bensin er alt for late i forhold til min bruk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2011 2.0TDI 4motion med diverse utstyr. Prøvekjørte litt forskjellig, og kom frem til at 2.0 SDI og 1.4 bensin er alt for late i forhold til min bruk.

er det ikke disse som bruker sinnsykt med olje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg nevner tre forskjellige motorer så er det vanskelig å vite hvilken du snakker om....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke. Har ikke merket noe på min men ikke kjørt så veldig langt enda heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 180 tdi i Transporter det. han har vel kjøpt Caddy nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 180 tdi i Transporter det. han har vel kjøpt Caddy nå.

Bruker ikke noe olje motoren i Multivan min heller :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.