#1 Skrevet Oktober 27, 2016 Hvilke tennplugger anbefales til en chipet A6 1,8T AWT motor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2016 Originale plugger fungerer utmerket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2016 Ngk Bkr7e fungerer også, men originale er sikkert fortsatt di beste Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2016 Liker mine bkr7e, men er jo temmelig kort levetid (fått anbefalt 5000km intervall) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2016 Jeg kjørte NGK BKR7E på min, og skiftet hver 16.000 km. Det gikk fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2016 Kjører fint med originale med gt2860 og 315 hester. Bør byttes litt oftere enn vanlig, men nada problem med tenning på min b6 da den var på veien 😊 Prøvde kaldere plugger, men eneste forskjellen var at tomgangen ble litt mindre stabil på kald motor. Mulig de holder lenger, men det plage ikke meg å bruke originale 😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...