#1 Skrevet Oktober 28, 2016 Heisann folkens! Her et lite spm angående cat-back eksos. Enkelte dager blir stussene på eksosen ekstremt varme, og andre dager er det slik at jeg klarer å ta på de ein liten stud. Når dette skjer er etter medium/hard kjøring, noe jeg syns er merklig at skal variere såpass mye. De gangene stussene blir varme er de en volsom during fra eksosen på 1500-2000rpm under vanlig kjøring. Vet det hørres rart ut har skjedd 5-6 ganger siden juni mnd. Hadde satt stor pris på noen tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2016 Bilen din regenererer nok partikkelfilteret Når dette skjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2016 Enig med Geir, første jeg tenkte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2016 aaah! er det noe jeg kan gjøre med det uten å fjerne partikkelfilteret? kan dette være skadelig for bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2016 Det skal nok mest sannsynlig være slik, det er jo eksostemperaturen som brenner vekk (regenererer) sotet i filteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...