#1 Skrevet Oktober 29, 2016 Noen ide, hvorfor såååå høy bak fortsatt, kjøpt hos Parts and retards, fornøyd framme, bak ble det jo ikke forskjell, skulle det Kansje vært med noe annen gummi med fjærene, den som står oppe og nede på fjæra mot karosseri, som gjør at bli lavere? Kan man montere feil? Kan man montere uten gummi oppe og nede? Har kjørt mange tusen km etter senk , så må være "sluppet ned " nå Mvh Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2016 Kanskje bilen din var originalt senket fra før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2016 slakka du, og stramma foringane i kjørehøgde ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2016 Kanskje bilen din var originalt senket fra før? Neida, sjekket mot org nå, ca 25 prosent lavere bak, men syns er for lite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2016 slakka du, og stramma foringane i kjørehøgde ? Kan du utdype litt mere hva du mener? Ikke satt på dem selv, så om du kan forklare litt bedre kan jeg spørre han som satte det på :-) Mvh Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2016 Ute og cruiset litt i Høstværet Igår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2016 Passer fjærene til stasjonsvogn også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2016 Kan du utdype litt mere hva du mener? Ikke satt på dem selv, så om du kan forklare litt bedre kan jeg spørre han som satte det på :-) Mvh Frank på gamle biler, so må du værtfall slakke bærebruforingene osv og stramme dei igjen når du har hjulet i kjørehøgde sann bilen ikkje rir på foringane heilt til du slite dei ut. Har aldri senka nyare bil, so veit ikkje korleis det er der, men er jo ein tanke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2016 Noen plasser man får kjøpt custom eibach bak, så blir ca 1 cm lavere der? Mvh Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2016 Om vi skal overføre litt kunnskap fra G5/6 så finnes det to ulike tykkelser på den øvre fjærskåla/gummien. Det kan være verdt å sjekke ut. Høydeforskjellen i praksis er da ca 1 cm. Nå er G7 for nytt for meg ennå, så her er jeg på tynn is, men det er ikke utenkelig at det også på G7 finnes to eller flere ulike tykkelser på øvre fjærskål og at bilen din har den tykkeste varianten. Dette er såpass billige deler at det kan være verdt et forsøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 31, 2016 OG som alltid... Kan være verdt å dobbeltsjekke at bestilt vare stemmer med det du skal ha på din bil, og at levert vare stemmer med det som er bestilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 31, 2016 Om vi skal overføre litt kunnskap fra G5/6 så finnes det to ulike tykkelser på den øvre fjærskåla/gummien. Det kan være verdt å sjekke ut. Høydeforskjellen i praksis er da ca 1 cm. Nå er G7 for nytt for meg ennå, så her er jeg på tynn is, men det er ikke utenkelig at det også på G7 finnes to eller flere ulike tykkelser på øvre fjærskål og at bilen din har den tykkeste varianten. Dette er såpass billige deler at det kan være verdt et forsøk. Takk. Om noen vet dette, blir jeg glad. Skal høre med Dahles her i Fredrikstad , men om andre vet, så si gjerne ifra :-) Mvh Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 15, 2016 Sjekk med fjær nr etc opp mot TUV papirene, det er første råd. om det er levert rett sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...