Ihjelrusta eksosklemme - feil på EU?

Anbefalte innlegg

La merke til at en av to klemmer hadde rusta istykker idag under bilen. Bilen skal på EU neste mandag; må jeg fikse dette innen da eller går det igjennom?

IMG_4578.jpg

IMG_4579.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om så er, sett på en slangeklemme som provisorisk løsning da vil du ikke få feil har 2 slangeklemmer på lik klemme ��

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan fort bli en feil det der ja. Beste er å skifte for å være sikker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger disse på biltema til en billig penge ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allerede sjekka og tomt på lager.. Rexbo tar for lang tid. Ringer nok en viss person over imorgen og hører om dette er noe de har inne.

Edit; noen som vet diameteren? Ble ikke helt klok av å måle på den ødelagte klemma. Fremre del av senterrøret på Touran 1T2 1.9TDI

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen eller din lokale valgfrie delepusher har sikkert. Møller er ikke alltid umulige på pris på sånne deler heller! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilt hos merkeverksted; 257,- og kommer som et sett med hylse og de to klemmene. Ser ikke frem til å få av det gamle..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik var min også. Den falt av 😉

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe se der ja. Jeg søkte bare på eksosklemme og fant ikke disse skjøtene, som faktisk er på lager også i den lokale Biltema butikken.. Men har holdt av et sett på verkstedet og for stå for det. Men takk for linken; lærer stadig noe nytt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk jo som en lek; takk for hjelp alle. Kommer tilbake med resultatet etter EU hehe

IMG_4588.jpg

IMG_4587.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EU godkjent til 2019 med 9år gamle og 150' km originale skiver og klosser foran og bak!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.