#1 Skrevet Oktober 29, 2016 (endret) La merke til at en av to klemmer hadde rusta istykker idag under bilen. Bilen skal på EU neste mandag; må jeg fikse dette innen da eller går det igjennom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2016 (endret) Om så er, sett på en slangeklemme som provisorisk løsning da vil du ikke få feil har 2 slangeklemmer på lik klemme �� 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2016 Kan fort bli en feil det der ja. Beste er å skifte for å være sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2016 Selger disse på biltema til en billig penge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2016 (endret) Allerede sjekka og tomt på lager.. Rexbo tar for lang tid. Ringer nok en viss person over imorgen og hører om dette er noe de har inne. Edit; noen som vet diameteren? Ble ikke helt klok av å måle på den ødelagte klemma. Fremre del av senterrøret på Touran 1T2 1.9TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2016 Mekonomen eller din lokale valgfrie delepusher har sikkert. Møller er ikke alltid umulige på pris på sånne deler heller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2016 Bestilt hos merkeverksted; 257,- og kommer som et sett med hylse og de to klemmene. Ser ikke frem til å få av det gamle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2016 Slik var min også. Den falt av 😉 Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2016 Bestilt hos merkeverksted; 257,- og kommer som et sett med hylse og de to klemmene. Ser ikke frem til å få av det gamle.. Kjøpte hos Biltema til 79,- http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Eksosanlegg/Eksosanlegg-ovrig/Skjoteror-2000018900/ Syns kvaliteten er like god og mulig å få på dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2016 Hehe se der ja. Jeg søkte bare på eksosklemme og fant ikke disse skjøtene, som faktisk er på lager også i den lokale Biltema butikken.. Men har holdt av et sett på verkstedet og for stå for det. Men takk for linken; lærer stadig noe nytt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2016 Gikk jo som en lek; takk for hjelp alle. Kommer tilbake med resultatet etter EU hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 7, 2016 EU godkjent til 2019 med 9år gamle og 150' km originale skiver og klosser foran og bak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...