#1 Skrevet Oktober 30, 2016 Ser etter sorte dørtrekk foran til B4. Helst med grå striper og brytere for el-ruter bare foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2016 Ingen som har noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2016 Ingen altså? Alt av svarte dørtrekk foran en interessant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2017 Prøver igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2017 Mulig jeg har liggende... ska sjekke. Det er såfall med store lommer og svart skinn. Hva mente du med grå striper? Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2017 Mulig jeg har liggende... ska sjekke. Det er såfall med store lommer og svart skinn. Hva mente du med grå striper? Roger Min har lyse grå striper på skrå over hele trekkene bak. Det har vært en competition en gang, så mulig det er derfor? Er det brytere til el-ruter i di? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 19, 2017 Jeg har tre Audi 80 stående, skal prøve å få tatt noen bilder og lagt ut her i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2017 Jeg har tre Audi 80 stående, skal prøve å få tatt noen bilder og lagt ut her i morgen Det hadder vært supert! Alt av sorte dørtrekk er av interesse. Optimalt ville vært med el-ruter for prefacelift (? 94' mod) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2017 Slike? http://forum.vacn.no/showthread.php?286682-Audi-80-sorte-dørtrekk-foran-bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 28, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...