#1 Skrevet Oktober 30, 2016 ønskes kjøpt, må være 70mm / 2,75" på turbosiden og må være svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2016 opp litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2016 opp litt Mulig jeg har en! Skal måle innerdiam på turbosiden neste gang jeg er på skrulokalet 🙂 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2016 Får kjøpt på 034 motorsport om du ikke får tak i brukt Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2016 ja vet. er der jeg har hentet bilde. men betaler ikke 2500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2016 opp litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 15, 2016 Hadde en, 68 mm da men klare vel kanskje å smette den på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2016 "bør" vel gå det. er den til 2,2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 16, 2016 Ja, var montert på min S2 sedan med K26/27 turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 16, 2016 spørs hva du skal ha for den da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 16, 2016 spørs hva du skal ha for den da.... 750 pluss frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 16, 2016 solgt! send meg pm og konto nr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...