#1 Skrevet Oktober 30, 2016 Hei Noen som sitter på en full oversikt over hvilke LED-interiørpærer som er i en Audi a4 b8 - 2011 modell? Tenkte jeg skulle oppgradere til led-lys innvendig i bilen. Kom gjerne med forslag til hvor jeg kan kjøpe disse hvis noen sitter med gode erfaringer. Hvor kan jeg kjøpe led skiltlys som funker bra? Holder det med en slik can-bus-pære eller bør jeg bytte alt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2016 Her kan du kjøpe feks en ferdig pakke til interiør: http://www.ledperf.co.uk/pack-interior-full-led-pure-white-for-audi-a4-b8-plus-p-889.html Skiltlys finnes jo originalt som LED. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2016 Etter litt prøving med div. pærer i skiltlys, kjøpte jeg originale led-skiltlys på Møller. De passer rett inn i karosseri og fungerer bedre enn ettermonterte pærer. Kjøpte også tilhørende kontakter som skal i skiltlampene og ledninger til disse. Klipte bort de originale kontaktene og skjøtet så inn nye ledninger og kontakter. Fungerer fint/gir ikke pærevarsel på min i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2016 Mener jeg leste en plass at man må inn med vag-com fra 2011-modeller og oppover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...