#1 Skrevet Juni 22, 2005 Her er da bilen min... Måtte liksom bare kjøpe den etter en liten prøvekjøring... Noen her som har hatt den før meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2005 velkommen, og gratulerer med kjøp av pen bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2005 Gratulerer pen bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2005 Takk Takk.. er vel tilfeldighvis ingen som har en originalgrill evt noen løse audi-ringer jeg kan få kjøpt billig? 93 mod 4,2 s4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2005 Gratulerer med ny tøff bil og velkommen i klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2005 Takk Takk.. er vel tilfeldighvis ingen som har en originalgrill evt noen løse audi-ringer jeg kan få kjøpt billig? 93 mod 4,2 s4 grattis me tøff bil og velkommen i klubben. Løse audi ringer kan du hvertfall hente hos en lokal skrapehandel, bare å polere ringene litt så er de så fine som nye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2005 Grattis med S bil. Tør jeg spørre hvor du kjøpte den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2005 Takk Takk.. er vel tilfeldighvis ingen som har en originalgrill evt noen løse audi-ringer jeg kan få kjøpt billig? 93 mod 4,2 s4 Har grill til deg jeg...Mye vil du gi? Glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2005 kjøpte den på kløfta... hakke peiling på hva sånt er verdt. men minst mulig hadde vært bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 23, 2005 gratulere med ny bil, grom motor i den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...