#1 Skrevet November 2, 2016 Gjelder 2006 A8 3,0tdi.. Lurer litt på om det er noe galt med bilen min eller om det skal være slik.. Når jeg skal starte bilen så må jeg holde på bremsa og trykke ned startknappen, da slår starteren inn med en gang. Men nå når kulda har kommet så blir bilen tungstartet, for den gløder ikke ? Så jeg må trykke først en gang for å slå på tenninga, så trykke inn bremsepedalen og trykke en gang til på knappen når glødelampen slukker. (Evnt trykke knappen halvveis inn for å slå på tenninga, og så trykke helt inn for å starte..) Da starter bilen fint, men det er jo kjedelig med en slik prosedyre for å få gløding og start... Touareg fra samme årgang f.eks ordner jo automatisk gløding og alt selv, med kun ett trykk på knappen så er det bare å holde inne bremsa til bilen starter.. Er det bare så "tungvint" på A8 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2016 Jeg har også gått fra Touareg til A8 3.0 tdi d3, og opplever nøyaktig det samme som deg. Regner med det er normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...