#1 Skrevet November 3, 2016 Hei! Er det noen som har eller vet hvor jeg finner koblingsskjema til 1986 Golf 2 16V med KR motor? Mvh Jonas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2016 Søk på nett, hva trenger du å vite? Hva har du trøbbel med? Mulig jeg har noe liggende på pcn Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2016 Litt avhengig av hva du trenger, finner du ihvertfall oversikt over farge på ledninger osv på A2Resource. CE1 er for biler før 89-90 (husker ikke helt i farten) og har nødblink på dashbordet, mens CE2 har på rattstammen - sett noen hevde de har hatt CE1 med dette også, så da er det letteste å sjekke om du har én eller to kontakter bak på instrumentet; 1 er CE2 og 2 er CE1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2016 Hei! Takk for svar! Har kjøpt et halvferdigt prosjekt, Golf 1 med 16V. Her har det først vart byttet ledningsnett, og så er det ombygget til 8v gti, men det er satt inn en 16v motor. Ser ut som vi har alle deler og kontakter, men plundrer litt med bensinpumpereleet. Har to stk, ett med 4 bein og et med 5. Har skjema til 8v -84 og 16v -89... skulle hatt noe i mellom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2016 Send gjerne til jonas.berntsson@hotmail.no hvis dere har noe jeg trolig har bruk for! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...