Anbefalte innlegg

hei :) rygga bilen ut av garasjen i dag for å få ut snøfresen, da sto bilen utenfor på tomgang i 10-15 min, når jeg hadde kjørt bilen inn i garasjen igjen ser jeg gule flekker i snøen, noen som har peiling på hva det kan være for no? bilen er en Audi A4 B7 2.0tdi quattrogule flekker.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremsevæske eller diesel - såfremt du ikke bruker gul frostvæske :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en 06 Passat som markerte på samme måte om vinteren når den sto på tomgang. Det var fra webastoen. Trolig litt uforbrent diesel under oppstart.

Så om du har webasto kan det jo være dette..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være fra ac? Gassen i ac-anlegget er ofte tilsatt farge for letter å finne lekkasjer. Men vil si at den pleier å være mer selvlysende gul enn det ser ut som der. Verdt å sjekke iallefall..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nøyaktig samme på min 07 1.8TQ A4. Det ble selvlysende gul flekk under gearkasse. Fant aldri ut av hva det var, men la heller ikke sjela i det. Jeg mistenkte gearolje..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passaten jeg hadde pleide også å markere litt på denne måten. Fant heller aldri ut av hva det var.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.