#1 Skrevet November 5, 2016 Hei, har for tiden merket at rattet har vært noe løst. Kan bevege på det ca 1 cm opp og ned. Har tatt ut speedometer og sett bak på rattstammen, uten å finne noe spesifikt. Men ser at den waieren som går fra rattstamme, ned i motorrom, og rundt noe som ligner ett løpehjul er litt slakk. Hva er denne waieren til? Takk for svar, og beklager for evt dårlig beskrivelse av feil. Kan legge ut bilder og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2016 Vorsprung durch technik 2 min inn i filmen ser du wire 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2016 Vorsprung durch technik 2 min inn i filmen ser du wire Tenk å vrake di 2 der da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2016 tusen takk!! der blei jeg endel smartere ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...