#1 Skrevet November 6, 2016 Nå starter skiboks sesongen, og jeg skal bytte bil. Til Superben har vi en Skiguard 850 med takstativet gjennom boksen. Noen som vet om denne passer på Touran 2011 modell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2016 hadde 860 til touranen min mener jeg og huske men den er 2mm kortere enn 850 så burde vell passe da bredden er lik Skiguard 850 Touring Størrelse: 228 x 88 x 31 (utvendig mål) Skiguard 860 Touring Størrelse: 226 x 88 x 30 (utvendig mål) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2016 Har hatt 850 på 2007 Touran, flyttet til Tiguan men måtte da bytte underlokk og flytte bøylene. Så boksen passer, men du må kanskje gjøre noe tilsvarende? Ring Skiguard Lier så vet de sikkert! (Jeg har sorte lokk som passer Touran liggende) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2016 Ok.Var ikke lengden jeg tenkte på, men ja, høyden på rails ift om boksen ble for lav..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...