#1 Skrevet November 6, 2016 Hei. Nytt medlem her med ny brukt A6 4G i eierskap, som ønsker hjelp til koding av bla instrumenter. Har tidligere hatt en A6 hvor jeg med hjelp fra en svensk kamerat fikk kodet bilen så instrumenter "maxa" ved oppstart. Tror han forklarte dette som needle sweep... Noen her som kan hjelpe meg med bla dette? Steinar 90928270 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2016 Jeg har vagcom, bor i Rakkestad, men er du forbi her eller noe, evt jeg er forbi nedover kan vi vel prøve på noe evt har Kristian Larsen vagcom i Moss som jeg vet om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2016 Hei Alexander. Jeg er titt og ofte i Østfolds navle.. Kunne jeg evt kontaktet deg nærmere for hjelp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2016 Ring eller send meg en melding på 45 47 28 16, så finner vi ut av noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...