#1 Skrevet November 7, 2016 Halla, Bilen jeg har kjøpt er klargjort for henger-feste iht selger så hvilket feste er det vi kjører med? Avtakbart eller elektrisk innfellbart? 2012 A6 C7 3.0biTDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2016 Eletrisk innfellbart krever iallefall ledningsnett og en bryter/knapp inni i bagasjen for å "montere" og "demontere hengerfeste. Er dette på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2016 Mener du hvilket du bør montere? Vanlig avtagbart er vel billigst i alle fall. Forberedt for hengerfeste er ikke det samme som at bilen har. Derimot ligger deler av ledningsnett for tilhengerfeste- ettermontering klart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2016 Selger sa canbus og ledningnettet er klargjort. Men mulig dette er bs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2016 Selger sa canbus og ledningnettet er klargjort. Men mulig dette er bs... Uten å være heeelt skråsikker vil jeg si at du trenger: selve hengerfestet, styreenhet -J345, ledningssett fra styreenhet til tilhengerkontakt og selve tilhengerkontakta i tillegg til hva som finnes i bilen fra før. Ledninger fra bil og inn i styreenhet -J345 er det som ligger klart fra fabrikk på bil med forberedelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2016 Ser der er gode muligheter å mappe denne f-e-t-e motoren. Mye vil ha mer sa'a... Tiptronic kassa er visst ratet til 700NM men ser noen JD Engineering bla.a tar den helt opp til 450hk og 900NM !! Hvor trygt er dette? http://www.jdengineering.nl/3-0-tdi-313-320-bit/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2016 Tror nok det skal gå bra. 6hp19a tåler opp mot 800Nm før den slurer. Og det er den minste kassa Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2016 Tror nok det skal gå bra. 6hp19a tåler opp mot 800Nm før den slurer. Og det er den minste kassa Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk Så du tror og regner med det går bra.... Er der noen i klubben med en bitdi som har mappet den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 13, 2016 Tror og regner med det ja. Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...