#1 Skrevet November 7, 2016 (endret) Er det noen i kjørbar avstand fra Oslo som kan tenke seg å gjøre en jobb på å programmere inn et Westfalia hengerfeste på min 2006/7 Audi A6? Fikk det montert i går, med tilhørende elektro kit - men nå gjenstår programmering. Har litt hastverk med å få det gjort. Kjører gjerne dit det måtte passe Edit: Løst på Erik Arnesen, Bryn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2016 Dersom du programmerer selv, kan har jeg VagCom på Årnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2016 Jeg kan ikke programmere selv så jeg trenger noen som kan litt, men det er dette som står i manualen til Westfalia: 24. Anpassa bilens kodning vid följande SG med hjälp av den guidade felsökningen, genom attdu kopplar om till ”Dragkrok installerad”: 01 Motorelektrik (motorberoende, visas med guidad felsökning) 13 Avståndsreglering ACC 19 Diagnosgränssnitt för hiddenbuss 34 Nivåreglering 45 Bromselektronik ESP 76 Parkeringshjälp 25. Koda anslutningsdonet för släpvagn till ”utan svängfunktion” med hjälp av den guidadefelsökningen \Karosseri\Elsystem\Släpvagnsfunktion\J345 styrdon för identifiering av släpvagn,funktioner J 345 kodning – ”utan svängfunktion” 26. Kontrollera släpvagnsfunktionerna med lämpligt testinstrument (med belastningsmotstånd)eller med en släpvagn. 27. Kontrollera registreringarna i bilens felminne och radera dem vid behov. 28. Kontrollera registreringarna i bilens felminne och radera dem vid behov.29. Genomför en återdokumentering av bilen i systemet med aktionsnummer 050200, med hjälpav den guidade felsökningens Software-Versions-Management (SVM). Dersom du programmerer selv, kan har jeg VagCom på Årnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...