#1 Skrevet November 7, 2016 (endret) ..Slett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2016 Lister på dører og framskjerm, pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2016 (endret) Altså de oppe på døra, ikke nederst (De er på bildet så må spørre:p) Og hvis AC fungerte, pris på alle slangene og kompressor og radiator? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2016 (endret) Noen som vil ha bilen mest mulig "komplett" før den plukkes og kastes? Fortjener å bli bygget opp igjen, for bra til å kastes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2016 Pris evt? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2016 Har du instrumentene? Evt pris ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2016 Er det en eller 2 "utsparinger" i gulver rundt girkassetunellen til katalysatorer på denne? Svart gulvteppe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2016 En eller to airbagger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 13, 2016 En eller to airbagger? Det er 2.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 13, 2016 Elvindu? Hvilke dørtrekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 13, 2016 Har du instrumentpanelet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 14, 2016 Det er 2.. Kunne du sjekket om det er to ledninger til passasjerairbag? Til "tennerne". En til hver side av passasjerairbag. Nettet i min har blitt grillet på et tidspunkt og får ikke kontakt, vurderer å bytte hele nettet men har vist seg å være grådig vanskelig å få tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 14, 2016 Har du noen bilder av dørtrekk og gulvteppe? Eventuelt om du kunne sendt det til 98603811? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 30, 2016 Hei! Har du bakluka enda? er den relativt rustfri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 1, 2016 (endret) Ligna veldig på gamlebilen min detta! Han jeg solgte den til sku bygge den opp igjen....men ser ikke ut som det gikk sånn...😆😆 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 28, 2016 hvordan ble det her? ble bilen solgt? var det hengerfeste på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...