#1 Skrevet November 9, 2016 (endret) Helt ny RS2 kopi eksosmanifold. 1000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2016 Innsug eller eksos ? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2016 Aj så teit av meg. Eksos.. Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2016 Opp Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2016 Har du bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2016 Har du bilde? Kan vel klare å få tatt et bilde. Er helt lik et Rs2 manifold, bare at det ikke er org. Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2016 Er den fra ebay? Er den fri for støpesand? Med eller uten bolter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2016 Er den fra ebay? Er den fri for støpesand? Med eller uten bolter? Uten bolter. Ser veldig bra ut inni. Ikke fra ebay, Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 30, 2016 1000kr inkl frakt til Trondheim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 13, 2016 Opp.. Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 18, 2016 Hvor er denne fra? Er det wagner elns? Eller Kina opplegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 19, 2016 Hvor er denne fra? Er det wagner elns? Eller Kina opplegg? Wagner sine koster nok litt mer. Dette er noe billig kopi gitt. Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 21, 2016 SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...