#1 Skrevet November 10, 2016 Hallo! Kjøpte bilen uten viskerarm bak. Det er heller intet liv i motoren om jeg trykker på hendelen på rattet. Jeg antar derfor at motoren er død. Er det vanlig på disse bilene? Er det greit å bytte? Er på et stabilt hobbynivå på skruingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2016 Sjekk ledningsnett til bakluke først lett for å bli brudd mellom bakluke/resten av karosseri.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2016 Er det noe spesielle steder jeg ser spesifikt etter ledningsbrudd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2016 en mulighet er jo bare å fjerne viskeren å sette i ein glasspropp Om ikkje kan du jo bare skru ut motoren å kjøre 12v på den for å se om den går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2016 Sjekk ledninger i overgang mellom bakluke/resterende karosseri..har erfaring med at en får brudd der på Golf ihvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...