#1 Skrevet November 10, 2016 Finnes det noe man kan spraye på bremseskivene på bilen når bilen skal stå over lengre tid så dem ikke ruster? irriterende og bytte skiver annet vert år pga at dem har rusta i stykker. olje er ikke aktuelt:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2016 Se til at dem er knusk tørre og gode og varme når du setter dem inn. Det har jeg gjort i alle år og aldri byttet skiver. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2016 denne bilen står ute derfor det er ett problem:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2016 denne bilen står ute derfor det er ett problem:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2016 Ahh, da så.. Wd40 og så masse brakeclean når den skal ut igjen? [emoji14] Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...