Anbefalte innlegg

Synes dette var en veldig god ide, billig er den også.:)

Bare husk å lade drillen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smart løsning, men ville nå brukt en annen jekk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk ikke dumt. Dog er jeg enig med Thomas, widowmaker er ikke mitt valg når det kommer til jekk. Også vært fint med en lignende løsning for oss som er så barnslige at vi liker senka biler, enda vi egentlig er "for gamle".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte laga en løsning som hadde fynka med skikkelig garasje jekk noe som betyr større avstand mellom støttene og kanskje tykkere bjelke?

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin løsning. Ser ikke problemet med å bruke den viste jekken, til akkurat dette formålet.

Dette er jo kun for å heise bilen nok til å avlaste hjulene ved vinterlagring av bil, ikke for å skifte hjul eller gjøre arbeid på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Praktisk løsning. Jeg tror jeg skal lage meg en del sånne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næværende bil er den første jeg får jekken under uten å kjøre opp på klosser først. Skal en ha en 2x4" plank i mellom også blir jo det problemet enda større.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næværende bil er den første jeg får jekken under uten å kjøre opp på klosser først. Skal en ha en 2x4" plank i mellom også blir jo det problemet enda større.

Ja du har sikkert et stort problem der gitt!

Ser bare fordeler jeg:

Enkel, billig, og man kan la bilen stå på de originale jekkepunktene, men så har jeg en gammel allroad som kan heves litt opp om nødvendig.

:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.