#1 Skrevet November 11, 2016 Noen som vet hvor styringa til sentrallåsen sitter? Når jeg låser opp så låser den seg like etterpå.. Kjempe praktisk vis bilen står og går å jeg lukker døra utenfra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2016 Styringen sitter i vakuumpumpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2016 Og den sitter vel under baksetet? Ta opp sitteputen så ligger den inne i en skumgummi "kasse" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2016 B4 har den iallefall bak høyre bakhjul. Ned i skjermen ved hjulbrønnen i bagasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2016 Takk takk:) Da får jeg ta en titt! Det er B4 det gjelder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...