#1 Skrevet November 11, 2016 Hei. Har en a4 allroad, 2010 mod. Plages med vindstøy fra førerdøren, virker som det kommer fra topp av vindu.... Noen som har noen erfaringer om slikt ? Er dette et vanlig problem på en B8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2016 Jeg kan ikke si jeg opplevde nevneverdig vindstøy på noen av mine tidligere A4er. Går vindu ordentlig igjen/helt opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2016 hum, ja, jeg mener det gjør det altså..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2016 Hadde det samme på vår, nevnte det på service og de justerte noe... Dvs, er vel noe bolter som holder vindusrammen fast i døren som har litt store hull, som kan løsnes og justeres litt inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...