#1 Skrevet Juni 22, 2005 Har vært i kontakt med en bonde de siste dagene og sett på flere garasjer i hele follo men i dag fant jeg en som var helt sjef. Verksted på 130m* med lakkboks og (bukk har jeg mest trolig alt skaffet), 45m* messanin. Vi er 2 men trenger noen til. Men jeg MÅ ha svar fort... Garasjen ligger i Ski.. mob. 97979750.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2005 Har vært i kontakt med en bonde de siste dagene og sett på flere garasjer i hele follo men i dag fant jeg en som var helt sjef.Verksted på 130m* med lakkboks og (bukk har jeg mest trolig alt skaffet), 45m* messanin. Vi er 2 men trenger noen til. Men jeg MÅ ha svar fort... Garasjen ligger i Ski.. mob. 97979750.. oioi. dyrt eller????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2005 ca.1000 på hver... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2005 fortsatt plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2005 Etter masse rot så fikk vi en ny i dag.. Men det er flere ledige der så jeg kan høre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2005 En liten digresjon: Til de av dere som trenger en plass for noen timer for å gjøre enkeltjobber så har jeg stoooooooooooor garasje å låne ut i så tilfelle. Men har ingen mulighet for å "lagre" noen biler der. Har en del utstyr også tilgjengelig her av litt større maskiner (stor kompressor osv). Bare å gi meg en pling å så fall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2005 Etter masse rot så fikk vi en ny i dag..Men det er flere ledige der så jeg kan høre... Har du hørt om det er noe mer ledig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2005 Min er full men Rune skal få svar i dag på den tvers over meg.. Der skulle det bli noen plasser ledig.. Prater med han imorgen så da kan høre med han... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...