#1 Skrevet November 13, 2016 Hei har en s2 som dynamoreim har begynt å snu seg ved pådrag dette hva kan jeg gjøre ny reim ryker etter et par kjøre turer Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2016 Snur seg med v-spor ut Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2016 et eller fler av hjulene som enten er utslitt eller har feil ET? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2016 For myk reim eller at reimhjulene ikke står på linje? Jeg slet med det samme tidligere, selv om reimhjula var på linje, løsningen ble Biltema sin stive og fæle viftereim, den holdt seg på, selv over 7'000rpm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2016 Hvor får jeg kjøpt nytt hjul til dynamo a? Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2016 Hva skal til for å bygge om til multi reim hvor får jeg tak i hjula? Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2016 Og hva slags sørrelser Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...