#1 Skrevet November 14, 2016 Når man har S-tronic gir og mulitfunksjonsratt på en 2013 A4, er det da mulig å ettermontere ratt med F1 gir? Har hørt dette bare skal kreve koding, stemmer dette? Rattet passer, men er giringa på rattet jeg vil ha til å virke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2016 Skal være kun koding såfremt styreenhet er kompitabel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2016 Skal være kun koding såfremt styreenhet er kompitabel. Hvordan finner man ut om den er kompatibel? Eller ser man det når man demonterer det gamle rattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2016 Hvordan finner man ut om den er kompatibel? Eller ser man det når man demonterer det gamle rattet? Man må nesten sjekke hvilken styreenhet man har og hvilken man trenger for at rattgiringen skal fungere, det kan godt hende at det er samme styreenheten på biler med og uten F1 gir uten at jeg kan bekrefte dette. Jeg driver selv for tiden å sjekker om min Octavia er kompatibel med DSG paddles men Møller er litt trege 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2016 Det skal gå fint. Bare å kode. Møller sier garantert at det ikke går.. men jeg gjorde det for bare litt siden på en a5 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2016 Hvem kan hjelpe med noe sånt? Mot betaling så klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2016 Spørs hvor langt du vil kjøre det... jeg bor på Notodden. Er det koding du trenger hjelp til eller hele monteringa? Jeg kan evt. Gjøre alt...så sant du har ratt og riktig airbag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 15, 2016 Man må nesten sjekke hvilken styreenhet man har og hvilken man trenger for at rattgiringen skal fungere, det kan godt hende at det er samme styreenheten på biler med og uten F1 gir uten at jeg kan bekrefte dette. Jeg driver selv for tiden å sjekker om min Octavia er kompatibel med DSG paddles men Møller er litt trege Jeg har dsg paddels i min, kan sjekke noen nr fra min evt om du trenger Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...