#1 Skrevet November 15, 2016 Hva trengst å byttes for å få inn 5 trinns utenom kassa?Må det byttes stag osv? Harald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2016 Må bytte "basen" til girstanga og stagene mener jeg på Sent fra min SM-G800F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2016 Blir å bytte allt av overføringer da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2016 Det er vel like greit Sent fra min SM-G800F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2016 Det er bare tre stag som må byttes. Har lånt et bilde fra Saxcab på golf1.info, som viser forskjellen på de tre statene. Det er vel ikke reverssperre på denne gamle Golfen, så det kan bli spennende om man får 1. eller revers de første gangene [emoji1] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...