Lyser i partikkefilterlampa og glødelampen, får ikke regenerert.

Anbefalte innlegg

Lyser i lampe for partikkelfilter og gløding, har lest av feilkoder P2463 og P2112. Har forsøkt og tvinge frem regenerering med vag-com, men det går ikke. Skiftet gass-spjeld i går, siden det var feilkode på dette, men den vil fortsatt ikke starte regenereringen. Sotmengde er kalkulert 48,94 g, og målt er 33,21 g. Har forsøkt og kjøre med vag-com koblet på for å lese av verdier. Fikk ikke opp tempen ved og i partikkelfilteret. Målt sotmengde gikk ned fra 47 gr, til 33,21 gr under kjøring, men det er for dårlig. Bilen er drar ikke i det hele tatt. Den drar på i det øyeblikket jeg sletter feilkoden for så og kutte igjen. Er det noe jeg kan gjøre for å lure/tvinge i gang en regenerering ? Er det noe annet galt ?

Audi A4 2.0 tdi 2008 mod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få med hvilken bil og motor det gjelder så blir det litt lettere for folk å hjelpe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager :/ 2.0 tdi Audi A4 2008 mod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsøkt og kjøre på 4 gir i 80 km/t i ca 15-20 min for og se om det hjelper? Er du heldig går ting seg til om du får høy temperature over tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.