Hva slags bærearmer er dette? B4 competition med rs2 drivlinje

Anbefalte innlegg

Driver å skal kjøpe polyforinger men blir ikke helt klok. Bærearmene er støpt, men det er forskjellig diameter på foringene i samme arm. 34 og 44 mm. Noen som har vært borti dette?

Jeg finner bare 37 og 45 mm foringer til B4.

20161116_192150.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hylsa fra den gamle foringen Står igjen i det nærmeste hullet. Kapp den vekk, skal være de største foringen i disse armene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanken har slått meg, men jeg kunne egentlig veddet på at dette er massivt. Skal slipe med lamellskive etterpå, da må det gå an å se skille.

Så du mener at det er vanlig med løs stålhylse rundt presset foring orginalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt tydelig, byttet fôring på de armene mange ganger og du ser forskjell på de to du har. Mest skånsomme måten er å tre et baufilblad gjennom hylsa og kutte den forsiktig slik at du løsner spennet. Deretter er det bare å slå den ut med makt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har slipt nå. Armene er massive og det er ikke løse foringer :( fatter ikke hva slags armer dette er..

20161117_193457.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres rart ut. Sikkert at du har slipt nok? Er ganske tynne selve armene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at det er rart, men ja, jeg er sikker på at jeg har slipt nok. Uansett hvor rart det er så er disse massive. Kom på at en kollega har kjøpt seg dreibenk, så her blir det 34 mm foringer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.