#1 Skrevet November 16, 2016 Hei! Har slitt litt med motorlampe og EPC lampe i det siste på bilen.. EPC. Plutselig kan den være tungstartet, vrir tilbake nøkkel og prøver igjen og da fyrer den med engang. Da lyser EPC lampa men er borte neste gang jeg starter bilen. Kjenner ikke noe annerledes med bilen. Motorlampa kommer plutselig under kjøring, denne forsvinner ikke. Bilen kjennes helt normal ut. Har disse feilkodene Noen som har noe kjennskap her? Er det greit å bruke bilen frem til jeg finner ut av det? Takker for svar! Mvh Mads Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2016 Ingen?.. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2016 Klarer ikke å se feilkodene på bildet. Få skrevet det inn eller ta bedre bilde. Eventuelt gå inn på Ross-tech.com og søk opp feilkodene på wiki. Sent from my iPad using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2016 Oii, beklager. Er vertfall: - P0411 sekundærluftsystem gjennomstrømming for liten. - P0322 veivaksel-posisjonssenor - intet signal. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...