Alarmen går hele tiden. Passat 3c | Baklukelås? |

Anbefalte innlegg

Nokk ett problem med Passelaten min.

Fikk opp melding i instrumentpanelet flere ganger idag på vei hjem om at bakluken var åpen. Tenkte ikke så mye på det før jeg kom hjem å låste bilen. Alarmen går mer eller mindre hele tiden etter jeg låser bilen. Regner med dette er fordi bilen trur bakluken blir åpnet.

Det som er litt rart er at vist bilen er låst, viser instrumentet at luken er åpen, men når jeg låser opp bilen, viser den at luken er igjen : klø :

Har nå kodet bort alarmen så jeg hvertfall slepper ulingen. Noen som vet hva som er årsaken? Skiftet mikrobryterene ifjord da bakluken gikk opp av seg selv... (har elektrisk åpning/lukking)

Ingen feilkoder.

Har som sagt elektrisk luke, å merker at den ikke drar seg like godt inntil som før. Hvordan fungerer låsen/motoren på denne?

Takker for svar :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tatt av trekke bak idag å gått over ledningsnette å baklukelåsen, finner ingenting åpenbart feil å har gått over kontakter med elektro rens.

Jeg lurer litt på hvordan bakluken fungerer, når luken har gått igjen å drar seg inntil er det motorene til bakluken som gjør det, eller har de noe med låsen å gjør? Den drar seg ikke alltid igjen lengre, sikkert fordi den trur luken er igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.