#1 Skrevet November 18, 2016 Opplagring av høyre drivknute er en kjent svakhet på Touareg/Cayenne/Q7. (iallefall 1.gen.) Møller kan bare hjelpe meg med å skaffe ny differensial foran til den nette sum av 62000,-, Vet dere om noen verksteder som overhaler differ, helst på østlandet? Jeg har vært i kontakt med http://motorgear.no/, men de er kun ett ledd mellom meg og sin kontakt i utlandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2016 Ring Morten på fittings of norway holder til i drammen han overhaler ihvertfall gearkasser så regner med at han tar diff og Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2016 Tlf 98203942 Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2016 Takker Stian! Ringte Morten nå, trivelig type som trolig kan hjelpe til her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2016 NBS skrur jo også fra hverandre slikt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2016 NBS skrur jo også fra hverandre slikt.. De har ikke verksted lenger, selger bare deler de nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...