#1 Skrevet November 19, 2016 Noen som vet hva man trenger av hjul og lengde på reim er en s2 coupe 3b motor Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2016 Du vil da trenge alle delene fra AAN, men dette er en svært omfattende ombygging, da kompressor til AC etc sitter på annet sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2016 Jeg gjorde dette i vår, dog uten AC. Måtte ha braketter, strammer og dynamo fra AAN. Servopumpe fra 2.5 diesel passer rett på om du ikke skal ha hydraulikk på bremsene. Dette var plankekjøring og bolt on, men du får litt ugunstig plassering av dynamo foran radiator. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2016 Svingningsdemper og reim må du selvfølgelig også ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2016 Skal ikke ha ac så da bør det være greit å bygge om Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2016 Tror ikke det er plass til å ha dynamo der pga wagner innsug og slangen fra ic til innsug Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 20, 2016 Der er litt mer tuklete, men det er fullt mulig å flytte dynamoen til den andre siden og fortsatt kjøre multireim. Kjenner en som gjorde dette i en gammel coupe i fjor vinter. Han kjører AAN innsug og skråstilt radiator så han har litt bedre plass rundt servopumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 21, 2016 Lagde han feste til dynamo selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2016 Tror han endte opp med å lage en brakett mellom brakettene. Feste på dynamoen til AAN er likt som feste til blokka er på en med kilereim. De passer ikke sammen, men det var visst relativt enkelt å lage en brakett i mellom. Vurderer å gjøre det samme på min. Husker ikke i farten om han fikk brukt orginal reim eller om han måtte ha for AC. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 31, 2016 Kjøpte nytt hjul til dynamo å da var problemet borte Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...