#1 Skrevet November 19, 2016 God kveld. Info om bil : 09`modell Audi A3 1.4TFSI med en kmstand på ca :60 000. Har et usedvanlig irriterende problem med audien som er meget irriterende. Har en pulsering/flimring i instrumentlyset (ikke inn i selve dashen), som jeg ikke finner årsaken til hva som kan vær problemet. Pulseringen er konstant, og de røde diodene som skal lyse ned til midtkonsollen fra taket og inn i dørhåndtaket er helt dødt. jeg har sjekket for løse ledninger, koblet fra minuspolen på batteriet+ uten å bedre problemet. Legger ved video her : jeg har også et annet problem, vet ikke om det kan være i sammenheng. Men vinduet på førersiden fungerer akkurat når det passer seg. Når jeg trykker på bryteren så hører jeg klikking bak dør trekket, samtidig når det finner ut at det skal fungere en bitteliten stund,så vil ikke ruten åpne seg når døren er open, bare i lukken tilstand. Det fungerer utmerket vinduet på passasjersiden. Har tatt vekk dør-trekket for å sjekke om alt er i orden innvendig, og det er det. Håper det er noen som kan ha en solution, / Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2016 bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2016 Kjørt diagnose? Kjapt googlesøk ga alt fra dimmer-justeringen for interiørbelysning til convenience boksen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2016 Det første jeg gjor var å bytte dimmebryteren. Må nok ta en diagnose og sjå Om eg får opp noke der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...