Passat 3BG: Utvendig knapp til bagasjeluke, alternativer til nettbutikk å handle?

Anbefalte innlegg

Må luke ut 3BG-sykdommene en etter en, nå er det denne knappen som står for tur. Har funnet denne på bukta, men vil gjerne ha noen andre alternativer. Kun ny som er aktuelt. Sett på Rexbo, der har de den ikke.

3B9 827 566 D er delenummeret. Finner noe ved å Google, dog aner jeg ikke hvilke sjapper som er pålitelige eller ikke. De "vanlige" jeg sjekker har den ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du funnet noe måte å få opp luka på når knappen ikke funker. Må prøve å få opp luka mi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint å dra i staget selv, bare man får fjernet dekslet innvendig først. Etter hva jeg så, skal det være fullt mulig å gjøre dette mens luka er igjen. Husk de to skruene som er i hvert håndtak før du prøver å rive det av, tilegg til de på hver side øverst ved vinduet. Vold må du uansett bruke - irriterende patent på dette dekslet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar denne opp igjen, da jeg har lyst til å få dette i orden fortest mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte min hos oemvwshop. Betalte rundt 300,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt der nå, men frakta er som regel hinsides høy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med frakt og moms ble OEM VW shop dyrere enn Møller.

Så fremdeles åpen for forslag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er galt med den fra ebay?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis noe galt, men er fra Kina, så kan være varierende kvalitet - kun det jeg er redd for.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis noe galt, men er fra Kina, så kan være varierende kvalitet - kun det jeg er redd for.

Nå lager VAG en hel del biler i Kina, så kanskje det er en originaldel like vel!

Automobile production started in December 1991, and the current manufactured range includes:

Current models

Audi A3 Type 8V (2014–present)

Audi A4L Type B8 (2009–present)

Audi A6L Type C7 (2012–present)

Audi Q5 (2009–present)

Audi Q3 (2013–present)

Volkswagen Bora (2007–present, known as the Volkswagen Bora until 2010)

Volkswagen Jetta Night (2013–present)

Volkswagen Sagitar (2012–present)

Volkswagen Golf Mk. VI (2009–present)

Volkswagen Golf GTI (2010–present)

Volkswagen Golf Mk. VII (2013–present)

Volkswagen Magotan Type B7L (2011–present)

Volkswagen Magotan CC Type 35 (2010–present)

Volkswagen Magotan Variant Type B7L (2011–present)

Kjøpte en gang originalt dieselfilter hos VW-Audi-forhandler som var merket med Audi og det stod made in China på det.

Skjønner ikke hvorfor du er redd for kvaliteten derfra. Omtrent alt av duppeditter kommer derfra.

For et par hundringser hadde jeg ikke giddet å tråle rundt etter en såpass liten del.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser nå at det stor "new, OEM" på den jeg har linket til, så da får jeg ta det for god fisk.

Skepsisen til visse elektriske Kina-deler, kommer fra de som har kjøpt Kina-låsekasse til disse bilene, der man får flere feil enn hva den gamle, ødelagte hadde. Veit jo godt at det meste av duppeditter kommer derfra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bestilt fra Ebay i går og sendt i dag, så oppdaterer tråden når jeg har fått skiftet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt spent sjøl på dette siden eg sikkert og må ha ny.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kineserne har sendt en unge for å svømme over med knappen min, for dette drøyer veldig. Har som regel tatt kort tid selv om det har stått oppgitt noe helt annet. Veit ihvertfall at den er sendt, om ikke annet.

Oppdaterer så fort den er ankommet og montert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knapp ble satt på i går og bestod harryhandel-testen med glans i dag. Dekslet fikk jeg ikke av pga de to skruene mot D-stolpen, men det holdt med å ta av de to i håndtakene og bryte det litt ut, så fikk jeg lurt hånda inn og dratt i wiren.

Ikke alltid knappen er synderen - på dama sin var det motoren som drar i wiren som var kaputt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.