#1 Skrevet November 21, 2016 Hei, På jobben her forhandler de kulelagre fra NTN/SNR (like bra som/bedre enn FAG/SKF etc..) Har derfor ålreite priser. Jeg skal bestille noen til meg selv nå, så da har flere muligheten til og slenge seg på. 450 ink. mva, eks. frakt. Må ha bestillinger innen fredag 25/11-16. Billigste jeg har funnet på nett i utlandet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2016 Jeg tar 8 Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2016 Passer de kun frem til aug. 1985 som det står i teksten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2016 Ja, de gjør nok det. Ser det er en annen type for senere modeller. Uansett, vi fohandler hele sortimentet på jobben, så kan sikkert ordne 1 sett til deg om du trenger, Kent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2016 Ok, må sjekke når min er produsert først i og med at det er en 85 modell, får komme tilbake til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...