#1 Skrevet Juni 22, 2005 hei! er det noen her som har god peil på ledningsnett til aan motoren.får bare "klikk" i det ene releet,og ergo null gnist på pluggene.ledningsnettet skal være koblet riktig er det mulighet til å ta strøm/signal fra det som "klikker"? noen som vet? kjipt at det kun er dette som gjenstår etter 4mnd med mye fram og tilbake.alle svar mottaes med stoooor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2005 hei! er det noen her som har god peil på ledningsnett til aan motoren.får bare "klikk" i det ene releet,og ergo null gnist på pluggene.ledningsnettet skal være koblet riktig er det mulighet til å ta strøm/signal fra det som "klikker"? noen som vet? kjipt at det kun er dette som gjenstår etter 4mnd med mye fram og tilbake.alle svar mottaes med stoooor takk Sjekk at "fordeler" (det står bare en hallgiver der) er på riktig plass. dersom motoren står på tenningsmerket så er det to merker under det dekselet på "fordeler" som skal stå mot hverandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2005 nå er det "klikk" i begge,hallgiveren er ikke flyttet på,forsåvidt ikke noe annet heller.men fortsatt ikke gnist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2005 Prøv å bytt om på kontaktene til coilene, jeg glemte hvordan mine sto og monterte de feil da kom det akkurat samme klikk lyd og null gnist osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2005 på den gamle S4èn min var det hallgiver på kamhjul som var knekt, lykke til uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2005 Prøv å bytt om på kontaktene til coilene, jeg glemte hvordan mine sto og monterte de feil da kom det akkurat samme klikk lyd og null gnist osv. ja skal prøve det,når jeg får bilen hjem. men det hørtes ut som en typisk feil man overser lett.så med andre ord når skal det ikke være klikk-lyd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2005 ingen som trenger en godt betalt sommerjobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2005 får bilen bensin/ dysene åpner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 11, 2005 er enda ikke ferdig med vakum-slanger,og litt annet.det er justerbar trykkregulator,så jeg skal nok få di til å åpne seg.men det var ledningsnettet som er problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 11, 2005 vet ikke om det er til noe hjelp.. men når jeg byttet til 3b motor i coupeen så hadde jeg dårlig kontakt i den kontakten som går fra ledningsnettet å i sikringsboksen.. uten denne kontakten i vil du få null gnist å besinpumpe osv starter ikke.. men kan jo være helt annet ledingsnett på s4 motorn din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...