#1 Skrevet November 23, 2016 Hei. Sitter og venter på at det skal komme en pen s4 b5 ut for salg, noen som vet av en som skal selges? Ligger noen få ute på finn ser jeg, men de var gått litt langt og stiv priset synes nå jeg... Den som ligger ute hos kolboten bil er ganske fin men hinsides overpriset til og være passert 200 000km. Ellers hører jeg at de 2.7t sliter med turboene sitter nært torpedoveggen og kan by på problemer? Andre ting jeg burde være på utgikk etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2016 Hei. Sitter og venter på at det skal komme en pen s4 b5 ut for salg, noen som vet av en som skal selges? Ligger noen få ute på finn ser jeg, men de var gått litt langt og stiv priset synes nå jeg... Den som ligger ute hos kolboten bil er ganske fin men hinsides overpriset til og være passert 200 000km. Ellers hører jeg at de 2.7t sliter med turboene sitter nært torpedoveggen og kan by på problemer? Andre ting jeg burde være på utgikk etter? Hei Har en 99 mod avant som eg vurderer å selge. rullet 205k. har blitt betydelig påkostet siste 2 åra, både teknisk og kosmetisk. Turboer er noe som blir byttet etter hvert ja. men var mest problem på de aller første modellene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2016 facelift har vel visse forbedringer på eksosmanifoiler bla som gjør at turboene holder noe lenger, men de sitter trangt og om du ikke er flink til å kjøle ned etter hardkjøring så går det dritt Ellers så ligger det jo et par billige ute nå, bla den preface sedanen som er "tungkjørt" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...